Czy tak naprawdę zastanawialiście się Państwo co to jest płatna telewizja hotelowa oraz na jakiej zasadzie funkcjonuje ?
Na czym polega sposób jej działania, jak również dlaczego jest coraz bardziej pożądana przez gości hotelowych ?
W jaki sposób Pay-TV przenosi cyfrowy obraz i dźwięk do telewizora hotelowego, znajdującego się w pokoju ?
Dlaczego koszty instalacji spadają, oferując przy tym coraz bardziej zaawansowane usługi interaktywne ?
Przeczytajcie dalej, a szybko rozwiejemy Wasze wątpliwości !
Idea..
Telewizja hotelowa jest obecnie traktowana jako element rozrywkowo - informacyjny. Pokój hotelowy jest głównie postrzegany w charakterze miejsca wypoczynku po podróży, bądź potrzeby zaznania odrobiny prywatności. Hotelarze zdają sobie sprawę, iż płatna telewizja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na zadowolenie gości hotelowych.
W obiektach o wyższym standardzie płatna telewizja hotelowa stała się niezbędnym wymogiem, przyciągającym do hoteli coraz szersze grona wymagających oraz zadowolonych klientów. Pay-TV ma za zadanie uatrakcyjnić oraz umilić pobyt gości w Państwa obiekcie.
Zastosowanie..
Obecnie standardem w każdym hotelu, pensjonacie, apartamentowcu, domie wczasowym czy motelu jest telewizor.
Ciągły rozwój rynku medialnego w Polsce skutkuje coraz prostszym dostępem do rosnącej ilości kanałów o różnej tematyce.
Oferujemy Państwu systemy płatnej telewizji hotelowej, cieszące się popularnością wśród wielu zadowolonych Inwestorów.
Proponowane rozwiązanie nie dostarcza wyłącznie standardowych kanałów satelitarnych, mamy także możliwość rozbudowy systemu w oparciu o platformę interaktywną.
Zapotrzebowanie..
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, iż około 82% gości hotelowych korzysta z telewizora w swoim pokoju hotelowym. Spośród tych osób 91% chciałoby oglądać kanały w rodzimym języku, jednakże 34% gości jest również zainteresowanych kanałami zagranicznymi.
Idąc dalej można dopatrzyć się dalszych podziałów, gdyż spośród gości korzystających z telewizji w hotelu 65% chce zrelaksować się przy dobrym filmie, a dla 43% osób niezbędne jest zapoznanie się z najświeższymi informacjami z kraju i z zagranicy.
Każdy widz posiada odmiennie predyspozycje, wynikające ze specyfiki wykonywanej pracy oraz prywatnych preferencji. Tak więc widać, jak szeroką ofertę kanałową powinien posiadać hotel, aby sprostać potrzebom i wymaganiom najszerszej grupie widowni.
Funkcjonalność..
Goście hotelowi wymagają od obiektu, aby posiadał on w swojej ofercie kanały, które chcieliby oglądać. W związku z tym, nie ma sensu uruchamiać w hotelu nieskończonej ilości kanałów.
Korzystniejszym rozwiązaniem jest ograniczyć je do niezbędnych, najbardziej popularnych i koniecznych - do tych, które zainteresują większość gości hotelowych.
Wszystkie dodatkowe usługi interaktywne, takie jak wypożyczalnie filmów - VOD czy wypożyczalnie muzyki - MOD, można zaimplementować do usługi Pay-TV, stwarzając możliwość korzystania przez gości z nowoczesnych rozwiązań w hotelu.
Należy odpowiednio wypośrodkować funkcjonalność telewizji oraz właściwie zoptymalizować jej zawartość kanałową, tak aby jak najwięcej gości chciało ją oglądać.
Konieczność..
Do lipca 2013 roku w Polsce ma nastąpić pełna cyfryzacja sygnałów telewizyjnych. Oznacza to, że wszelkie sygnały analogowe będą wyłączone i zastąpią je przekazy cyfrowe w standardzie DVB-T o kompresji MPEG-4. Co za tym idzie, modernizacji zostaną poddane wszystkie instalacje antenowe, które nie są przygotowane na odbiór cyfrowych sygnałów.
Stacje czołowe, anteny naziemne, dekodery satelitarne i systemy Pay-TV, które polecamy są w pełni kompatybilne z najnowszymi standardami telewizyjnymi, co czyni je pionierem w dobie niewątpliwie przełomowych czasów telewizji naziemnej w Polsce.
Wygoda..
W rosnącym stopniu przywiązujemy uwagę do prostoty obsługi wszelkich urządzeń, jak i do funkcji, które ułatwiają nam życie.
Systemy Pay-TV stwarzają warunki do tego, aby wygodnie usiąść w fotelu czy położyć się do łóżka, by móc poprzez pilot od telewizora korzystać z szerokopasmowego Internetu, zamówić jedzenie, obejrzeć trwającą konferencję, zarezerwować tor na kręgielni oraz interaktywnie sprawdzić stan swojego rachunku hotelowego na ekranie telewizora.
Przedstawione powyżej przykłady stanowią wyłącznie namiastkę innowacyjnych możliwości, jakie daje nam płatna telewizja hotelowa Pay-TV. Jej profesjonalne zastosowanie w obiekcie jest w pełni uzasadnione marketingowo oraz ekonomicznie.